Sultan of the dance: Trója


Tegnap volt a premier bemutatója a Sultan of the dance tánctársulat Trója című zenés, táncos előadásának. Aspendosban (Belkis), a Glória Arénában volt a táncshow, ami Antalyatól 50 perces távolságra található. A műsor 21.15-kor kezdődött és 23.15-kor ért véget.

,


Mustafa Erdoğan alapította a táncegyüttest 1999-ben, mégpedig úgy, hogy feladott egy hirdetést, hogy profi táncosokat keres.  750 táncos jelentkezett, ezek közül választott ki 120-at a híres koreográfus. Majd ezek után még 1,5 évig képezte a táncosokat, hogy egy színvonalas showt tudjanak eltáncolni.  Zenés, táncos műsor keretében, korhű jelmezekben mesélik el a Trójai háború történetét. A műsorban fellelhetőek a különféle anatóliai tradicionális táncok (halay, zeybek, şemame, kafkas), melyek modern táncelemekkel vannak ötvözve. 2001-ben lépett fel először a tánccsoport és akkora sikert arattak, hogy 2002 óta folyamatosan a téli időszakban világkörüli turnén vannak. A világ több, mint 40 országában felléptek már, még Magyarországra is ellátogattak.



2 Guinnes rekord is a nevükhöz fűződik: ők az egyik leggyorsabb táncegyüttes, 1 percen belül 241-szer érinti a lábuk a talajt, és a másik rekord, hogy egyszerre ugyan azon időben őket nézték a legtöbben, Ereğli városában. 



Megjegyzések

  1. én is láttam ezt tavaly, de én rövidebb showt láttam ennél. érdekes volt, csináltam egy csomó fotót én is :)
    májustól én már Moszkvában, ha érdekel esetleg, onnan is jelentkezni fogok bloggal :) dobj majd egy üzenetet, ha akarod olvasni. természetesen én továbbra is nyomon követem az antalyai eseményeket nálad :)

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére lehetöségem van szinte minden héten latni a showt, valoban érdekes és nagyszrü...
    Wawwww Moszkva. Mındenképen szeretném olvasnı a blogod. :)Varom a bejegyzéseid :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Felső Düden Vízesés

Mit nézzünk meg Antalya-ban

Török riviéra luxushotelei