Yetenek sizsiniz

A török tehetségkutató műsor az America’s got talent mintájára zajlik a Show  Tv csatornán. Sajnos ma már véget is ér a program, ma este 20.00-kor veszi kezdetét a döntő.  Pedig ezt a műsort szerettem a legjobban, amikor tehettem mindig megnéztem. Remélem hamarosan újabb szériával rukkol elő a csatorna.

Mindenféle kategóriában indulhatnak a jelentkezők, így változatos volt a show, felléptek táncosok, énekesek, zenészek, komédiások, bűvészek, illúzionisták, akrobatikus biciklisták, és még sorolhatnám. A show gyerekek előtt is nyitva áll, bár most szerdától indult el az a show műsor, ami csak gyerekeknek szól. Az első körben a zsűri dönt ‘IGEN’ vagy ‘NEM’ szavazással, hogy továbbengedik-e a sztárjelöltet.  Ha valamelyik előadás katasztrófálisra sikeredett egy gombnyomással véget vethettek az előadásnak. Mint minden műsorban, ebben az adásban is feltűntek csodabogarak... J
Sajnos az én kedvenceim az elődöntőben elvéreztek. Két kisfiúnak szurkoltam (The power of rap and styla), akik rappeltek. Nagyon megkedveltem őket és az előadásmódjukat...
A másik, pedig egy fiatal “táncos” fiú volt, aki nem a tehetségével, hanem szimpátiájával győzte meg a zsűrit, a közönséget és engem is. Ő is nyilatkozta, hogy manyak dance, amit csinál, de nagyon szórakoztató a srác... J Ezt érdemes megnézni!!!!! Jó szórakozást!






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Felső Düden Vízesés

Mit nézzünk meg Antalya-ban

Török riviéra luxushotelei