A kálvária folytatódik

Amióta beadtuk a tartózkodási engedélyhez az igénylő lapot, azóta már több mint 90 nap eltelt és sehol semmi. :(

Bár az utóbbi 2-3 hétben kétszer is behítak a bevándorlási hivatalba, hogy van egy kis probláma. Persze telefonon nem tudnak felvilágosítást adni, csak személyesen. Így, minél hamarabb fáradjak be... El sem tudtam képzelni, hogy milyen gond lehet, amikor bementünk azzal fogadtak bennünket, hogy újabb büntetést kell fizetnem. Mégpedig azért, mert mér mikor tavaly átmentem Meis szigetére és turista vizummal jöttem vissza, 13 nappal túltartozkodtam. Mondom oké de 14 nap tűrés van. Felhíták a figyelmemet, hogy új törvény lépett életbe és zéró tolerancia, így joguk van visszamenőleg megbüntetni. Ez azért érdekes mert azzal a turista vízummal simán visszaengendtek minden büntetés nélkül, valamint Magyarországot is megjártam vele fizetés nélkül. Mikor beadtam a papírokat februárban, sőt még akkor sem volt belőle semmi gond. Csak így utólag még mit lehet behajtani az emberen... Igazság szerint mondta a fiatalember, hogy teljesen mindegy, mi a magyarázat, ha akarok tartózkodásit akkor ki kell fizetni, mert addig nem halad az ügyem. 136 TL ugrott.
Hát persze kifizettük, majd a fiatalember nyugtázta a dolgot és mondta pár héten belül postázzák a tartózkodási kártyát.

Majd másnap újra cseng a telefon, ismét a hivatalból, hogy fáradjak be újra, mert valami megint van. Kicsit mérgesebbne és felháborodottan közöltem, hogy tegnap voltam bent és kifizettem a büntetést és azt mondták, hogy nincs más. Ismét nem tudnak információt adni telefonba, személyesen jelenjek meg. Nagyszerű.....
Idő közben a bevándorlási hivatal is elköltözött egy új helyre, persze káosz a köbön. Először visszaküldtek a régi helyre, majd onnan az új helyre. Nagy nehezen megtaláltuk a hölgyet, akivel intézni kellett az újra felmerülű problámát és kiderült, hogy csak rosszul számoltak, még 55 Tl-t be kell fizetnem, hogy rendben legyek.

Majd megkértünk a hölgyeményt, hogy nézze át a papírokat újra és most szoljon ha valami nem stimmel mert nekem is elkezdődött a munka és nem tudok minden másnap bejárni mert nem tudnak számolni... Erre a nő hát új a rendszer így bármi előfordulhat.....

Azóta várakozó állásban vagyok és kiványcsian várom mi jöhet még.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Felső Düden Vízesés

Mit nézzünk meg Antalya-ban

Török riviéra luxushotelei