Egy kis hangulatjelentés


Hát ezek a vendégek csak nem akarnak elfogyni… A gépek, amik jönnek, még mindig tele vannak és az utolsó nagy hajtás az őszi szünet idejére esik.

Két kollegám már nem dolgozik, négyen maradtunk. Lett egy kis búcsú buli szervezve kettőjük tiszteletére, ami nagyon jóra sikeredett. Jó volt összeülni, iszogatni, borozgatni egy kicsit csak ennek az lett a vége, hogy itthon volt egy kis összezörrenés. Párom nem vette olyan jól, hogy késő este, kicsit illuminált állapotban tértem haza. Volt is egy kis mosolyszünet, amiből ismételten kezdünk kilábalni. Nem tudom meddig fog ez még menni. Sok még mindig a veszekedés. Amikor az ember pont azt érzi, hogy sínen van a kapcsolata, mindig akkor robban a bomba. De ez már csak így van…


Az én részemről is volt egy robbanás. Na, megtudtam mire is jók még a tűzoltók. Az egyik esti sétánk alkalmával párom ügyesen bent felejtette a kulcsot a zárba. Ez még nem is lett volna probléma, ha nem belülről lett volna. Persze ez csak akkor derült ki mikor hazaértünk a bevásárolt nagy adag fagyival és nem tudtunk bemenni. Ment a dilemma, hogy törjük be az ajtót? Vagy másszunk át a szomszéd erkélyéről? (Ami persze távol van). Feszegesük hátha kinyílik? Amikor 1 óra próbálkozás után még mindig ugyan ott tartottunk, jött egy pasas, aki elmondta, hogy ő is így járt és a tűzoltókat kell kihívni, 110 a számuk.
25 perc várakozás után egy nagy tűzoltó autó, természetesen szirénázva megérkezett.
És egyre több ember tódult az utcára, hogy itt valami van… Én nem tudtam hova rejtsem el magam, olyan ciki volt a sztori. A kedves tűzoltók felemelték a kis liftjüket a 3. emeletre és már meg is volt oldva a szitu, az emberek meg lassan elkullogtak, hogy itt nem is történt semmi komoly… Mérges voltam Kadirra, hogy felelőtlenül a zárba hagyta a kulcsot és ráadásul a doboz fagyi is megolvadt, ki kellett dobni. De éljenek a tűzoltók. :)

Még egy kis stressz, hogy a párom öccse szeptemberben bevonult katonának, csak az az egy bökkenő van, hogy megszökött. Hát nem tudom mi lesz belőle, lecsukják, vagy én nem is merek belegondolni. Ez nem vicc, itt komolyan veszik az ilyeneket. Lehet, hogy a napokban történtek miatt (megöltek 24 katonát keleten) ez is közrejátszott a szökésben. Hamarosan kiderül. Azóta is felvonulások és tüntetések vannak városszerte…

A végére egy kis érdekesség. A minap a piacon találtam egy érdekességet. A természet egyik csoda krumplija. Nem is mondok többet, a fénykép magáért beszél.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Felső Düden Vízesés

Mit nézzünk meg Antalya-ban

Török riviéra luxushotelei