Házasság bejegyeztetése

Most jutttunk el oda, hogy tudtunk foglalkozni a Törökországban kötött házasságunk magyarországi bejegyeztetéshez. Még 2015 év elején házasodtunk, csak annyi pepecselés és szívozás volt vele, hogy mondtam nekem ennyi elég volt és soha többet nem akarok hivatalba járkálni. Viszont törvény írja elő, hogy eleget kell tenni a magyarországi bejegyeztetéshez is. Meg a férjem is szeretne már Magyarországra jönni, és amíg nem látszik a házasság Magyarországon, addig ugyan az eljárás, mint ha nem lennénk házasok. Így kezdődhetett a levelezgetés az ankarai konzulátussal, a papírok beszerzése, stb... De szerencsére sokkal egyszerűbb volt, mint gondoltam.
Pontosan amire szükség van
  • születési anyakönyvi kivonat mindkét féltől ( az enyémet Magyarországról kellett      kikérni, egy meghatalmazás fejében a családom kikérte a nevembe, apostil nem kell) 
  • útlevél, vagy személyi igazolványok másolata mindkét féltől  
  • magyar lakcím kártya  
  • házassági anyakönyvi kivonat (több nyelvű), amit a nüfusból kell kikérni 
  • egy 5 oldalas adatlapot kell kitölteni, amiben nyilatkozni kell a házasság utáni név  viseléséről, születendő gyerek nevéről, stb...
  • személyesen mindkét félnek meg kell jelenni a konzulátuson


Ha minden megvan, akkor már csak időpontot kell egyeztetni és ennyi. Nekünk 10 perc sem volt, amit bent töltöttünk, beadtuk a papírokat már csak várni kell az értesítést. Magyarországról az Ankarai követségre küldik a házassági anyakönyvi kivonatot és onnan fogják postázni nekem. Ha tudtam volna, hogy ennyire egyszerű az egész és nem kell bajlódni a fordigatással, apostillel, meg mindennel, már régen túl lehettünk volna az egészen.

Megjegyzések

  1. Helló, Révai Kati vagyok. Itt vagyok, hogy ezt a jó hírt eljuttassam az egész világhoz, és hogy a csodálatos dolog történt az életemben, férjem elhagyott, mert nem voltam jó munkám, és mivel nem tudtam neki babát adni hároméves házasságot igyekeztünk ily módon értelmezni az egész országban, de tudom, hogy az segíthet nekem az egységben, és egy nap a férjem furcsán viselkedik, másokkal kimegy nőkkel, és hagyja abba, hogy hideg szeretettel lássam nekem, többször is azzal fenyeget, hogy el fog válni Ha merem megkérdezni tőle a többi nővel fennálló kapcsolatát, teljesen pusztultam és zavart voltam, és három élesztő miatt sírtam terhesség nélkül, amíg egy régi barátom elmondott nekem Dr. Igbinovia-ról, aki segít az embereknek az elvesztett kapcsolat visszaszerzésében és a házasság megteremtésében. először meglepett, és megkérdeztem magamtól, létezik-e valami ilyesmi valaha, de úgy döntöttem, hogy kipróbálom, amikor kapcsolatba lépök vele, mindent elmondott nekem az életemről, annyira meglepődtem, és azt mondta, hogy segíthet nekem a probléma megoldásában, ha csak tudom fo Kihúzza az utasításokat, amiket tettem, és ezt követően három nappal később azt mondta nekem, hogy a férjem hazaérünk, hogy mindent meg kell próbálnom szexelni vele, amit tettem, és valóban a következő héten terhes voltam, és a társaságot, amelynek dolgozom és most én vagyok a FUSZERHAZ KFT felügyelete. Nem tudom ezt egyedül tartani, ezért úgy döntöttem, hogy ezt megosztom önökkel. Ha bármilyen segítségre van szüksége, vegye fel a kapcsolatot a Drigbinovia-val a következő e-mail címen: doctorigbinovia93@gmail.com, whatsapp / viber neki +2348144480786 magától értetődőnek veszi a dolgokat, és az ön számára ......

    VálaszTörlés
  2. A nevem Melania macron vagyok 35 éves. éves 31 éves koromban mentem férjhez, csak egy gyermekem van, és boldogan éltem. Egy év házasságom után a férjem viselkedése annyira furcsává vált, és nem igazán értem, hogy mi történt, ő pakolt ki a házból egy másik nőnek, annyira szeretem, hogy soha nem álmodom elveszíteni, megpróbálom a legjobb annak biztosítására, hogy a férjem visszajöjjön hozzám, de mind hiába, sírok és sírok segítséget keresve, megbeszéltem a családjával, de nem kaptam választ. Tehát a legjobb barátom, cynthia, és megígéri, hogy segít nekem . Mesélt nekem egy Drosagiede nevű férfiról, azt mondta nekem, hogy nagyon nagyszerű ember és igazi férfi, akiben megbízni lehet, és nincs semmi olyan szerelmi kérdés, amelyet nem tudna megoldani, és elmondta, hogyan segített számtalan embernek kapcsolatuk helyreállítása. Nagyon meg voltam róla győződve, gyorsan felvettem a kapcsolatot a doctorosagiede75@gmail.com e-mail címmel vagy a WhatsApp +33753154980 telefonszámmal. Minden problémámat elmagyarázom neki, ő azt mondta, hogy ne aggódjak, hogy minden problémám azonnal megoldódik. Megmondta, mit kell tennem, hogy visszavegyem a férjemet, és én meg is tettem. Azt mondta, hogy három nap múlva a férjem visszatér hozzám és koldulni kezd, és ez valóban úgy történik, ahogy mondta, nagyon meglepődtem, ez nagyon csodálatos. Istennek legyen a dicsőség, most nagyon szoros a kapcsolatunk, és mindketten újra boldogan élünk. Ha hasonló problémája van, vegye fel vele a kapcsolatot most, és keresse meg a problémát egyszer és mindenkorra. élek a bizonyságról

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Felső Düden Vízesés

Mit nézzünk meg Antalya-ban

Török riviéra luxushotelei