Megkezdődött a munka

A 2010-es évet 160%-os növekedéssel zártuk, 22.000 foglalást (kb. 52 ezer nyaralot) tudhat magának az utazási iroda. Még ezt
tőzve, a töltöttség 97%-os nagyságot mutatott. A tavalyi évhez képest már a szezon megkezdése előtt volt 2.500 foglalásunk… Szerintem a számok önmagukért beszélnek.
Tavaly főszezonban, heti 14 járat indult (Budapest, Debrecen), idén sűrűsödni fognak a nagy érdeklődés és az új piacok (Bodrum, Didim, Kusadasi) megnyitása miatt. Idén indul először közvetlen járatunk Bodrumba is.

Törökország fellendülése betudható az Afrikai válságnak (Egyiptom, Tunézia Líbia, Marokkó). Bár a kedvelt üdülő régiók nem voltak fenyegetve a lázadásoktól, de nem szívesen utaznak az emberek egy válság, polgárháború, lázadások sújtotta térségbe.
A 2010-es Utazás Kiállítás kiemelt országa Törökország volt. Aki addig nem szegezte figyelmét az országra, tavaly bővebb képet kaphatott és többet olvashatott a kultúráról, cél desztinációkról, természeti értékekről, stb… Sőt, aki tavaly ennek hatására ellátogatott Törökhonba, biztos vagyok benne, hogy nem csalódott a luxus hotelekben, szolgáltatásokban, kirándulási lehetőségben.

Április 16-án jött az első gép, ami már telve volt. Először csak heti 2 gép várható, majd május elejétől folyamatosan sűrűsödnek a járatok. Azóta lementek már az első kirándulások, szerencsére sikeresen fejeződött be mindegyik…

Voltam Rodoszon Study Tour-on, ami fantasztikus volt. És várhatóan szerepelni fog a programkínálatunkban: 1 nap Rodosz…

Reggel 5 orakor indultunk Antalya-bol, a hajonk Fethiye-böl indult, 2 oras volt az ut Rodoszig. Biztositották a reggelit, ebédet, vacsorát. Egy kis városnézés, szabadidö és indultunk is vissza. Este 10 orára kerültünk vissza Antalya-ba. Nekem nagyon tetszett és ha tehetem vissza is fogok menni több idöre, egykicsit jobban körülnézni...

Megjegyzések

1. Kicsit irigykedve kívánok neked szép napokat és jó munkát!

2. Köszönöm szépen Márta. Munka az van böven. De szeretem nagyon csinálni és mindig van valami kis ujdonság.
    Szép napot neked is. Vigyázz magadra.

3. Jó munkát és sok sikert nektek az élethez :)) Én szurkolok nektek :)) Üdv: Nushe

4. Nagyon köszönöm Nushe, még 'csak' 2 gépünk van hetente, de lassanelkezdenek sürüsödni. :))
    Probalgatjuk az együtt élést,hááááááát. Nem könnyü.
    NEktek is sok boldogságot és jo készülödést az esküvöre!!!! :)))

5. Reg irtal mar a blogodra, biztos nagyon elfoglalt vagy. Kitartas, nemsokara vege a szezonnak!

Remelem, a suli utan en is talalok majd valami jo kis melot!

6. Szıa Petra.

Valoban nagyon sok még mındıg a munkank, szabadnap sıncs sok. Ha hazaérek csak bedölök az agyba, masnap kezdödık elölröl mıdıen...

Szezon utan beszmolok mındenröl.