Otthon édes otthon



Ahogy visszaérkeztem Antalyaba, már nagyon izgatott voltam, az új lakás miatt, a munka miatt, hogy újra együtt lehetünk Kadirral…

Ahogy leszállt a gép, mondanom sem kell 4 órás késés után, rögtön megkezdődött a munka. Szerencsére meg tudtuk oldani, hogy párom kijöjjön a reptérre, mert elég sok csomagom volt. A bőröndöket elvitte HAZA, és otthon várt, hogy végezzek a munkával.

Alig vártam, hogy lássam az új lakást, végre, ahol lehet egy kis magánélet, nem kell máshova menni aludni, nem kell figyelnem, hogy ha ülök kint van-e a derekam, vagy nincs-e lecsúszva a cipzár a kardigánomon és nyugodtan szaladgálhatok egy kis rövidnadrágban…

Nagyon jó kis központi helyen van a lakás, az óvárostól 5 perc gyalog. Itt találkozik a 2 villamos pályája, a buszok szinte minden percben járnak. A lakás a 3. emeleten van, sőt lift is van. Bár költözködésnél gyalog kellett felhozni mindent…

Belépve a lakásba egy kis előszoba van, ahol már Kadir kialakította a cipőknek a helyét, jobbra egy kis konyha található, egyenesen a nappali, balra pedig a hálószoba.

Amint beléptem rögtön feltűnt, hogy mindenhol már le vannak fektetve a szőnyegek, ablakokra függöny, asztalon terítő, kisasztalon dekoráció. Nem is gondoltam volna, hogy egy férfi ennyire odafigyel az apróbb részletekre. Én arra számítottam, hogy csak be lesz „hányva” egy-két dolog és rám vár a nagy feladat, hogy berendezzem a lakást. Kellemeset csalódtam, szinte egy kész lakás várt, ahol csak apróságok maradtak hátra.

Mivel van 3 szobánk, egyet Kadir megcsinált hálószobának, egyet használunk étkezésre vagy „tanulós szobának”, ide tettük be a könyveinket, egy kis nyugis szoba, ahol zavartalanul lehet olvasgatni, tanulni. Páromnak rengeteg angol könyve, irodalmi könyve van, és persze nekem is kell a hely a sok turisztikai anyagnak. A harmadik szoba megmaradt pakolós szobának, ami nem kell, és nem használunk, ide lettek besuvasztva…

A nappaliban van két kanapé, amit ágynak ki lehet húzni, még erre is gondolt Kadir, ha jön valaki látogatóba tudjon hol aludni. A hálónkban franciaágy és pakolós szekrény, bár a szekrény 90%-át az én ruháim birtokolják. Tehát megvan minden, amire szükségünk van, kis apróságok hiányoznak még, meg néhány dekorációs elem, hogy még otthonosabban nézzen ki a mi kis otthonunk.


Megjegyzések

  1. Gratulálok! Nagyon szép kis lakásnak néz kis :)))
    de jóóó nagyon örülök nektek =) kívánom h öregedjetek meg együtt :))
    puszi
    Nushe

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lara!

    Örülök, hogy sikerült lakást találnotok:)) Ha bármikor hasonló gondotok lenne kérlek keress meg, nagyon szívesen segítek.
    zitavalko@freemail.hu

    Üdv,
    Zita

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen kedves Zita. Valoszinü szükség lesz ra mert összel költözünk Konya-ba... Elöre is köszönöm.
    közben rendezgetjük, dekoralgatjuk a 'kıs' lakasunkat. Mındıg van mıt vennı.
    Szép napot. Üdv nektek

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Felső Düden Vízesés

Mit nézzünk meg Antalya-ban

Török riviéra luxushotelei